bind axis0 XAXISCHANGE
bind axis1 YAXISCHANGE
bi arkadaş buna benzer 2 tuş yazıp bunları kopyala yapeştır yapmasanızda olur demişti ama öle diil bunnar değişik alleyoop yapmaya yarıyor
bunnarı da aynı usulle configs bölümüne kullandığınız klavyeye yapıştırın ve axis0 yazan yere mesela K_1 ve axis1 yazan yere K_2 Yazın
bu tuşlara basınca adam başka bi yöne gidiyo adam başka bi yöne giderken yön tuşlarından aşşaya basılı tutun (öbür tuşta basılı olacak) ve alleyoop tuşuna basın kameraya atıyo
yeni şeyler öğrenince yazmaya devam ederim tam anlatamadıysam başka bi arkadaş annatsın