yaa kafayı yiyebilirim ove ove bitiremedikleri pes 3 ü aldım (gecen sene) oyun sanki very very slow modda pes4 dediler bi deneyeyim dedim daha oyunu kurmak bile nasip olmadı part1 die bise var yujlemeye baslıyo otomatikmen sonra 2 yi istediğinde oyle kalıyorum zira ne birinci cd de ne de ikinci cd de bole dosya yokcd nin içindeki read me yi okuyim dedim onda da bise dikkatimi cekti
Insert DVD into your computer's DVD-ROM drive.
acaba aldığım cd dvd mi de bu oyun calısmadı