Bir arkadaşımız burdaki arkadaşlar türkçeyi yanlış kullanıyor demiş bende sizi savunmuştum.Demekki karşılığı saygısızlıkmış.Olsun canın sağolsun.
(Hocam burdaki genç arkadaşlar istediği gibi konuşmalı bence.Kaba . tahrik edici , yaralıyıcı olmadığı sürece her türlü ukalalıklarına dahi tölaranslı davranmamız gerekir.Her kuşağın kendine özgü bir argosu vardır.Aradan yıllar geçince unutulur merak etme.Şimdi sen 30-40 yaşındaki adamların argosunu biliyormusun.Peki onlar şimdi öyle konuşuyorlarmı.Biz 40 yaşımıza geldiğimiz zaman argomu konuşacaz.İnsan kaliteli olsun kendisini bilsin gerisi hikaye.Hele benim mesleğimde olsan demekki hepten kafayı yiyecen.Şantiyede şantiye ağzıyla konuşmada bak amele dediğini yapıyormu.Herkes güzel konuşacak diye bi kaide yok.Benim en saygı duyduğum 2.meslek Öğretmenliktir.Onun için bütün söylediklerine saygı duyuyor hatta çoğuna da temel olarak katılıyorum.Ama bende zaten yeri geldiği zaman kahve uslubuyla konuşurum.Yeri geldiği zaman şantiye uslubu ile yeri geldiği zaman protokol uslubu ile de konuşurum.Önemli olan nerde nasıl konuşacağını bilebilmek.Güzel Türkçemize yeterince hakimimdir evelallah.Burdaki arkadaşlar bırak ukelalılıkta yapsınlar bırak gerektiği zaman katletsinler.Ben inanıyorumki ilerde ortamına göre bizden bile düzgün konuşacaklar)
İnşallah gerçek hayatta böyle değilsindir.Nette olduğumuz için böyle davranmışsındır.