takım takım durum
Minardi - Sezon sonuna kadar hayatta kalmaya çalışacaklar :icon_cry:
Jordan - :confused:
Red Bull - Takımın 2 beyni de atıldı :nono: !Sonlarda bitirirler sezonu!
Williams - Umarım 2005'de benim favori takımım için kötü geçmez!Pizzionia ve Michael ne kadar başarılı olur o zaman meselesi!
McLaren - Pilotları çok iyi ve Adrian Newey iyi bir otomobil yapabilirse Ferrari'ye rakip olabilirler yine!
BAR - büyük adam DR gitti ama yine de iyi şeyler olabilir!
Sauber - Başarılı olmasını en çok istediğim takım!Umarım 4. ve ya 5. olurlar!
Toyota - F1 e çok para harcadılar ve haklı olarak başarı istiyorlar bu sene teknik müdür ve pilotlar iyi belki bir sürpriz olabili :D
Renault - Fisico-Alonso çok hırsı bir ikili!Ama bu sene de şampiyonluk uzak onlar için!
ve Ferrari - 2005'de de en iyi motor-lastik-pilot-yönetim-pit-teknik ekibi onlarda olacak yani yine herkez F200x leri izleyecek!!!