Orjinal Mesajı Yazan: Crim€
Abi açıyorum anında kapanıyo yaaww.Yardım lütfen.Ya da sendeki programı benim mailime yollayabilirmisin.Varsa tabi. cool_boy141@mynet.com .Şimdiden teşekkürler....
Kardes, Sen herhalde tam okumamissin Konuyu,önce bir oku.
Orda Resimlerle gayet anlasilir bir sekilde anlattim.
Göreceksinki ADX Programini öyle acamassin zaten, DOS dan yapcaksin.