Orjinal Mesajı Yazan: Mr_AsLaN
Biz burda boyle konusuyoruz da hic bir Arabistanliyla konustunuz mu onlar hayatindan memnum mu filan diye ?
sen konuştunmu? belki memnun değiller!
Hani genelde normal inanlar seçme şeçilme hakkı ister, hani eğer kadınlar seçme seçilme hakkı istemesydi Dünya'nın birçok yerinde protestolar başlatmazlardı. Zaten genelde her insan eşit haklar ister, tabi eğer Arap kadınlarında bir anormallik yoksa.