SoniC Evet arkadaşlar,Mirc v5 de Ayna.org serverinde ScN Adlı kanal açtım..adminlerin izniyle mirc v5'i olan scn üyeleri bazen ordada chat yapabilir..tabi scn yetkililerinin iznini bekliyorum?
SoniC bişe paylaşmıyoz ya sadece yeni kanal açtım ve tanıdığım kişilerle dolmasını istedim...eğer izin verilmesse scn adına mircde o zaman kaldırırım sorun değil..
blueeda SCN'nin chat kanalı zaten necromencer tarafından açılmıştı ama ne zaman girsem cinler top oynuyodu o yüzden kaldırdılar sanırım..:)
SteGaNoS Herşey için hayırlısı olsun ;) Tartışma çıkmasın irc.yuzuk.org'a gelsin herkes :) İsteyen varsa bende açarım janem :D
SteGaNoS kanka bana phiberOpticten aldım,sağolsun kırmadı beni verdi,bende yetkililere ilettim.kararı onlar verecekti tutapta ben kendim koyacak halde değilim kankı :D hRUN bu arada kütükte can uğur dio geçioz bir öğrenemedin :)
-Connect- Orjinal Mesajı Yazan: yashh26 undernet gibi server varken başka yerlere gitmeinn.. Undernet'e Açalım. :) ama Kimse gelmiyor...