melo15 slm arkdslar.nba editing forumda bu konu dışında 2tane nba tbl ile ilgili konu var ve bi tanesinde epey ciddi konusmalar olmus hatta proje hakkında epey yorum yapılmıs fakat b arkadsların hc birinden patchin ne durumda olduğundan haber alamadm.bu yüzden bend tek başıma 0dan yapmaya başladım ve suan epey yol katettim.database kodlaması olarak çok az kaldı (sadce 4 takımın oyuncuları).formalar 14 takımın iç ve dış saha formaları olmak üzere bitti (jersey preview lar dahil).ayrıca efes in ve ulker retro formaları eklendi her takıma bir tane de alternate forma yapıldı.suan yamada kalanlar oyun içi grafik isleri .stadlar kodlandı oyunda seçim bölümündeki resimleri değiştrildi.(stadlar tam bitmedi).suan yapılmakta olan:skyturk yaması .bu konuyu açtım çünkü diğer konularda söylenen seyler ya yapılmadı yada cok gizlilik icinde yapılıo.ben bitirdiğim yere kadar olan screenshotları yknda forum-site ye koyacam sitenn adresni yknda imzama eklicem ordan bakablrsnz.ayrıca bana stad ve cyberface konusunda yardım edebilirse bikaç kişi bu yama bu ay içinde kesinlikle biter ve tbl için daha fazla beklemeyiz saygılarımla...
saviola 654 Arkadaş Herkes Yapmak İstedi Baya Konu Açıldı.Herkes Dağılıyo Garanti NBA BÖLÜMÜ açılcakmış sözle ......(DAHA BİLMİYOZ AÇILCĞINI)ondan sonra koycaklarmış HakkatEn YapAbİlİRmisiiiiiinn
melo15 tmm saol uyarın içn :D yapablrm tbiki yni bu sfr sadece szde kalmz dier konular gibi çünkü epey yol katettim ama tek başımada biraz uzun sürebilir bu işi bilen en falza 2 arkdşla bile şubat sonuna yetştirebilirim suan tek basımayım.marcus bnm msn im meltdown_cross@hotmail.com ekle bni konusalım.nba 2005 de 30 tkm vr ama tbl 14 tkm bn gerie kaln tkmları 2.lig ypmayı düşnüorm ne dersiniz yada daha iyi bi tavsiyeniz var mı??ayrıca bu sitede nba bölümünün açılması bnm başladığım tbl2005 e bi engel olacağını zannetmiyorum:)tkrarlıcm bi kç arkds yardm edeblrse çk daha çbk biter çünkü tek kişinin her seyi aynı anda yapması zor oluo hatta marcus bile 12 dev adam patchini yptıında tek basıma zor demsti dusunun tbl yi bide:) yardım edebilecek arkaaslar burada slerse çok iyi olur ;)
Fevzi **Bence 2.lig yapma çünkü gerekli dökümanı bulamayabilirsin;)Onun yerine Avrupa klupleri yapabilirsin**
melo15 ewt ama o zmn da dynasty mode da zevksz olablr dokuman olark kastın kadro gibiyse onlar var bende ama formalar orjnl formalar olmaz kndimzn tasarladığı formalar olmak zorunda olur
melo15 suan formaların gnl bmp li hallerinin brlkte olduğu bi resmi upload ediorm ama çok uzun suruyo biter bitmez linki yazcam
melo15 evt daha cok yeni upload oldu ilk olark daha dtylı greblrsnz ilk linkten ama söyliym boytlar kçltüldüğünden oyundaki yüksek kalitesi bu screenlerde kgözkmeyebilir ;););) 1: http://img.photobucket.com/albums/v707/ca15melo/00.bmp 2: (aynı resim daha kçk boyut açılması daha çabuk olur) http://img.photobucket.com/albums/v707/ca15melo/000.bmp bu arada btn formalar bu resimlerde yr almıyor onu belirtiyim.
musty ya formalar baya ıyı bı de oyuncular falan benzese valla tadından yenmez tabı statlarında degısmesı lazım....kolaylıklar dılemekten baska bıse gelmez elımızden
melo15 Orjinal Mesajı Yazan: Kevin-Garnett bu patch hayal gibi gelio bana hadi hayırlısı nie hayal gibi gelio anlamadım formalar bitti suan marcus logolara baslck db kodlaması da son durumda son hız yapmaya calısıyoruz elmizden geldiğince 2kşi ancak bu kdr hızlı olabliyr kusra bakma.. musty saol ;)
marcus83 Arkadaşlar TBLnin yapımına son hız devam ediyoruz. TBL VS NBA olcak yani 14 tane Tbl takımı doguda 15 tane nba takımı batıda olcak. Şuan 6 tane takımın oyun içi logoları bitmiş durumda TBL en erken 1 ay sonra çıkar Bu da tbl den ilk Screenler tıklayınız">http://n.domaindlx.com/nbalivetr/ss.JPG>tıklayınız... ikinci">http://n.domaindlx.com/nbalivetr/ss2.JPG>ikinciiçin tıklayınız ...
melo15 ss lerde grnduu gbi yamamız logolar kısmındada gayt başarılı son hızda çalışıyoruz elimizden geldiğince çabuk bitireceğiz .;)