unbreakable_hero arkadaşlar bu süper birşeyde benim kullandığım para dolar fakat Scout un para birimi paund scout'un parama birimini dolar haline getirebilme şansımız varmı yoksa ben oyuna paund la mı devam edeyim yardımcı olabilirseniz sevinirim
unbreakable_hero Orjinal Mesajı Yazan: NecromanceR Kur farkı ile çarpabilirsin yada benim gibi oyunuda pound oynarsın kur farkını hesaplarken kaçtan alacağız onu bilsem iş kolay benimde aklıma geldi yoksa
tramp_1905 Ben de senin gibi oynuyorum. Diyelim ki adamın sale value degeri 1M. Sen 1.75 civarı verince kabul ediyolar.
hakan22 ya özür dilerim ama abilerim bana scoutun ne işe yaradıgını solermisiniz bnde de FMscout v3.20 war ama ne işe yarıor hiç bir bilgim yok
Pentagram_15 save dosyalarındaki oyuncuların potansiyellerinin kaç loduğunu öğrenebiliyorsun hangi bölgede daha başarılı vss. yani adı üstünde keşif programı open deyip saveli bir oyununu aç sonra P harfi var menude onna bas özellikleri gir ve işte sana uygun oyuncular
pman_714 ya beyler hazır para konusu açılmışken yetkililer hiç YTL yaması yapmayı düşündümü çünkü tl yi seçince bi sürü "0" çıkıyo
Pentagram_15 sanırım bu konuda bi mail sigames'e iletilmişti sonucu bilmiyorum ama bu oyunda olmazsa bir sonraki oyunda muhtemelen YTL bulunacaktır