kemik_34 beyler ceza sevenlerin dikkatine ceza bu akşam CINE5 de saat 22.45 de ceyhun yılmaz şova konuk olcak program şifresiz yayınlanmaktadır
hellraiser Ceza,Fuat,Funky C şov yaptılar müthişti performansları bence. NOT:Son bir sürpriz İstanbul konseri olabilirmiş düzgün bir saat ve yerde olursa süper olur.
UfUk-Fb Bence program güzeldi artık Ceza biraz daha rahat yada Ceyhun yılmazı tanıdığı için öyle davrandı ama sonuçta program güzeldi bence :cool:
**_M_G_S_** güsel bir programdı :applause: artı türkçe rapçıleri daha çok programlarda gormek istiyoruz :baterist: :applause:
Exvision Güzel bir programdı ama artık Cezada bir değişme seziyorum . Biraz havalara çıkmış gibime geldi . Fuat biraz gölgede kalsada güzel bir programdı . . .
rapper fuat harika yaa valla.''ceza eve ne zaman gidiyoruz''...performansları harbi güzeldi.mikrofonun bozulması çok sinir bozucuydu cidden. ama benim adamım FUNKY C.bir numarasın dostum.