Orjinal Mesajı Yazan: BaRiS_1905
Ehehe walla öle ya artık alıştık herifler sürekli yeniliolar bari seneye ii draft yapsalar... Bu arada Memo'nun performansı da fena deilmiş...
İyi bir draft'tan önce jerry sloan'ı artık mutlak suretle yollamaları gerekiyor.Artık rakipleri bile dalga geçiyo 20 senedir aynı seti oynuyolar diye.Ve eğer sloan kalırsa bence boozer veya memo'dan birinin gitmesi gerekiyo.Çünkü sloan ikisini beraber kullanamıyo.Her ikiside alçak ve yüksek post'ta oynayabilio.Özellikle boozer bu sene kazanmasına rağmen bu özelliğini sene başında çoğu sayısını öyle buluyordu.Zaten memonun kusursuz şutu ve b.bol bilgisine bir lafımız olamaz ama sloan bunlardan yararlanmadıktan sonra ne işe yarar.Bence sloan'un gönderilmesi olmadı boozer veya memo'nun yerine kaliteli bir oyuncu alınması lazım.Yoksa drafttan alınacak iyi biriyle çok zor utah'ın bir kademe daha atlaması.Anca lebron ,wade,melo gibi birisiyleki öyle birinin 4.sıraya kalması çok zor(Wade'in bu kdr çabuk bu kdr fazla gelişeceği düşünülmüyordu)ki gelecek seneki mock drafta bakarsakta 4.sırada deron williams gösteriliyor.Williams kesinlikle utah'ı bi kademe atlatacak bir oyuncu değil.Sadece utah'ın ihtiyaç duyduğu point guard mevkiisinin açıklarını kapatabilecek türden bir oyuncu.Bir pg'a göre ağır olması da en büyük dezavantajı.Zaten kolej kariyerindede pek bir özellği yok sadece iyi bir saha görüş ve asist yeteneği var ve de şutu ortalamanın az da olsa üzerinde.Yani Utah'ın bence tek çaresi Jerry Sloan'u göndermek.