netcix YA ARKADAŞLAR PES4 OYNARKEN 20 KAFADAN 1 İSABET YAPIYORUM NİYE BU KADAR KÖTÜ??? :gol: :bilmemki:
HaTcHeT henry arkadaşımın dediği gibi 2 kere bas bu gol oranın yukselecektr. bıde fazla çizgiye inme..
FosmanB bence onemli olan kafa vurur ken zamanlamayı ii yapmak daha orta yeni acılırken basarsan kafayı vurman %35 ama tam zamanın da vurursan ve de köşeyi yon tuslarıyla belirlersen kafayı vuracagın adamda iyi bi futbocu ise %90 gol olur