dRaGaO ! ribelladan sonra dun aksam dubaideki gururlarımızdan kanekonun yarısı wardı kotu kostu ama gene 3. oldu nese bi dhaki sefere dioruz izlemek isteyenler www.tjk.org Saygı bizden:D
ta1fun Orjinal Mesajı Yazan: Portrait De Quelques At mı? Kendisine soruyorum ama kişniyo her nedense. ehuehuehu
Burakreis Orjinal Mesajı Yazan: Portrait De Quelques At mı? Kendisine soruyorum ama kişniyo her nedense. :cokkomik: :cokkomik: :cokkomik:
Portrait De Quelques Orjinal Mesajı Yazan: taifun ewt erzincanlıymışşşş Hmm sana söyledi demek.. Bana niye söylemiyo bu beygir ya bana kişniyo habirem. :cokkomik: