Hasansas1905 Abi bu sorun bende de var yaw.walla bikere saga sola tıklayarak geri gelmişti.Bilen arkadaşlarımız bizi bi aydınlatsınlar YAW.
frankly Orjinal Mesajı Yazan: Flexy O menünün üstüne(yani kullanıcı adının üstüne) iki kere tıkla sorun hallolur. çok saol arkadaşım şimdi oldu.valla böyle sorunlarla uğraşıyoruz