arkadaşlar ben bilgisayarıma bu patch i yüklediktem.oyuna başladıktan yaklaşık 15 dakika sonra pes4.exe hata verip windowsa dönüyor.wolf u sildim. herhangi bir kitserver yükledim yine aynı şey oldu.acaba sorun bilgisayarımdamı yoksa yapmam gereken başka bir şeymi var.şimdiden teşekkür ederim... :scn_ask: