sertacbjk arkadaşlar bana herşeyiyle çok müthiş,mix yapabileceğim çok hzılı geçş yapableceğim fln çok güzel bi dj.prog önerirmsnz :baterist:
OZGUROR valla eğer bu işe yeni başlıyorsan basit kullanıcı dostu bir arayüzü olan virtual dj'i tavsiye ederim...Tractor ve Automixde iyidir.