Arkadaşlar ben bu PES4 ün ayarlarını bir türlü kaydedemiyorum. Tuşları ve görüntü ayarlarını oyuna her girdiğimde ayarlamak zorunda kalıyorum . Bunun bir çözümü varsa biriniz söylesin . Bir de bu oyunun açılış videosu bende çıkmıyor bu çok sinir bozucu . İlk önce CD dendir dedim ama aynı CD'den arkadaşlara oyunu kurduk oyunun açılış videosu da çıkıyor , ayarlarda nasıl kaydederseniz bir dahaki girdiğinizde aynen duruyor . Yardımlarınızı bekliyorum