Frikiği kullanan topa vurmadan uzun pas tuşuna basınca barajdaki adamlar ileri doğru geliyor, dikkat ettim daha topa vurmadan 1 saniye kala öne doğru ilerlemeye başlıyorlar. Bazen de biz frikik kullanırken bilgisayar aynı şeyi yapıp barajı dağtıyor, bence bu hata değil bilerek yapılmış birşey çünkü zaten çoğu gerçek frikik atışında topa vurulmadan baraj bozuluyor ve hakemler genelde devam ettiriyor...