arkadaşlar yaklaşık 1 aydır bilgisayarımda bir sorun var farklı çalıştır seçeneği dışında hiçbir program açılmıyor internet explorer dışında örneğin pes4 ü açmaya kalktım bi pencere geliyo ve crogramfiles/konami/proevoulutionsoccer/pes4.exe windows tarafından bulunamıyor.ismi doğru yazdığınızdan emin olup yeniden deneyin bir dosya aramak için başlat düğmesini tıklatıp ara seçeneğini seçin diyor.ama bu sorun bütün programlarda çıkıyor.msn messenger icq gibi programları farklı çalıştır yöntemiyle de açamıyorum.ayrıca mynet ve hotmail emaillerimi de açamıyorum. lütfen yardım edin