Beyler benim adsl çok yawaş we durmadan kopuyo h@RUn nickli arkadaşa teşekkür ediyorum beni msn den dinledi yardım etmeye çalıştı ama beceremedi modemlerimiz ayrı olduğundan bana zoom modemi olan bi arkadaş ayarlarını söyleye bilirmi burda olmasada msnde olabilir acele yardım beyler bu arada h@RUn özür ya seni çok sinirlendirdiysem :)