DiMuratti hollanda antrenman formasi yorum yokmu formayi isteyen formayi burdan kayit etsin buyuklugu iyi
DiMuratti kaliteli screenshotlar: http://img148.exs.cx/my.php?loc=img148&image=naamloos0km.png http://img195.exs.cx/my.php?loc=img195&image=naamloos25wc.png
The Groove Orjinal Mesajı Yazan: melo15 guzel bne beendim ama oyun ici ii durmayan bseyler vr snki ama bulamadım o ne:D forma numaraları olabilir çünkü bende çok beğenmedim . 46 maras junior ama formalar küssel.eline sağlık. :scn_op:
DiMuratti bu aslinda turkiye ondan numaralar ve renkleri degisik ama onu kendin de degistirebilirsin creation centerle falan...
DiMuratti arkadaslar bu screenshotdaki gibimi forma daha guzel (noktali), yoksa deminki gibimi daha iyi :confused:
soccerman Formalar geyet güzel. Noktalı olan güzel değil. Zaten orjinali de noktalı değil bildiğim kadarı ile... Tebrikler ve başarılar...
10UR Beyler bence forma yapan arkadaşlar formaya mesela noktalar biraz çok aralıklı olmuş daha az aralıklı ve daha belirginsiz yani az opacity ile kullanılırsa tabi bu benim görüşüm daha güzel olur çünkü bi doku yok. Sadece kırışıklık yetmio bence forma çok iyi ama böle çok daha iyi olur. Tabi bu benim görüşüm forma işinde iyi değilim ama gözlemlerim bunlar.
Blackchap evet bu daha iyi oturmuş., abi senin elinden de her iş geliyo nerden öğreniyosun bunları yapmayı ya,.,
SCoRPioN ® Bu çok daha güzel olmuş. Formanın Arka kısmında beyaz çizgi warya alttaki onun üstüne file gelmeyecek.
DiMuratti Orjinal Mesajı Yazan: Blackchap evet bu daha iyi oturmuş., abi senin elinden de her iş geliyo nerden öğreniyosun bunları yapmayı ya,., abimden ogrendim