çeviri programı war mı bilmiyorumda ben data'nın içindeki languages da dutch'un üstüne yapmaya çalışmıştım 3 sayfadan sonra baydı. Ama orda dutch'u açsan bile bi ingilizce bi de hollandaca(ne deniosa işte ona :)) yazan bölüm war. Orda hollandaca yazanı siliosun onun yerine türkçesini yazıyosun bi de kaydederken dosya tipi neyse onu yazıyosun ben ööle biliyorum