Arkadaslar oncelikle birkac tane sorum olacak!!!
benim bilg. p4 2.4, 512ddr, 128mb asus fx5200 ben bu sistemle kac lig secmeliyimki rahatca oyunu oynayabileyim?
Oyuna baslarken ek olarak hangi ligleri seciyosunuz?
database i ne seciyosunuz? buyuk,orta,kucuk ?
Takimda begenmediginiz yada cok genc bi oyuncuyu belli bir takima kiraya onerebiliyomusunuz? Mesala transfer icin istediginiz klube onerebiliyosunuz ama kiralik olarak bulamadim.
bir diger merak ettigim sey asistaniniza antremanlari yonet derseniz sizin antr. bolumunde yaptiniiz antremani mi yaptiyor yoksa kendi kafasina goremi yaptiriyor yani asistan bu antreman olayini nasil yapiyor?