NetSky arkadaşlar çok kısa siemens sx1 in dahili hafızası kaç MB??? bi yerde yazıyo 24 MB başka yerde 4 MB hangisi doğru lütfen söyleyin??? almak üzereyim sx1 öğrenmek istiyorum.... :bilmemki:
aslancimbomum bence tez elden vazgeç. siemens (cep telefonu bölümü) kapanma tehlikesiyle karşı karşıya.
Amorph SX1'in dahili hafızası 32 mb ama 8 mb'ı ram, 20 mb'lık bölümü rom olarak kullanılıyor.Sonuç olarak bize kalan dahili hafıza 4 mb oluyor.Bu durumda telefonu tam anlamıyla kullanmak için hafıza kartı şart oluyor.