Bence ingilizce olması daha iyi. hem ing gelişiyor. :p hem de fun'ım artıyor. Gerçi çoğu şeyi anlamıyorum ama sözlükler sağ olsun. :D Menagerleri yeni keşfettiğim için türkçelerinin nası olduğunu bilmiyorum. Belki görsem türkçeyi daha fazla beğeneceğim :cool: