Arkadaşlar bu sabahtan beri gmailimi açamıyorum ona diilde üzüldüğüm ve korktuğum şey içinde scn gibi sitelere üyeliklerim vardı kullanıcı adı şifre falan eğer benim adıma login yaparlarsa ve saçma sapan msj yazarlarsa benden değil inanın :icon_cry: ve çözümü var mı :,(