arkadaslar daha bugun dikkatimi cekti.TURKIYE ile avrupa kupasi finali oynuyordum.son 5 dk ya girildi galibim.kupayi alcam.dedimki orta sahadan emreyi cikarip alkislatayim serkan balciyi alayim 1den aklima geldi.simdi emre macin yildiziydi eee onu cikarinca kupa töreninde o gözükmeyecek :( ondan cikaramadim bende iste.bu kötü bir ayrinti ama ii bir ayrinti ise dikkat ettinizmi bilmiyorum ama kupa töreninde kaleciler eldivenlerini cikartmis oluyor... bakin buda çok güzel bir ayrinti...saygilar!