arkadaşlar pes4 win98 oynayıpta oyun çıkışında sorun yaşamayanlar var mı?aynı oyunu xp de denedik böyle bir sorun yaşamadım ama win98 de bilgisayar kitlenip kalıyor.galiba regedit e kendini ekleyemiyor bu oyun.bunu nasıl çözücez yardımcı olabilecek varmı acaba?şimdiden teşekkürler