herkese merhaba,
sitede yazan binbir çeşit ayarlardan birkaçı sayesinde
oyun akıcı karıncasız ve mükemmel bir hale geldi. Ama nerde geldi:
seyircisiz club house stadında geldi. Diğer stadlarda eğer ceza alanı
kalabalıksa titremeler oluşabiliyor (gözlere zarar)...
sorum şu, diğer stadlarda taraftarsız oynama, taraftarları aynı renklerde
ayarlama veya taraftar sayısını azaltma gibi seçeneklerimizi var mı..?
ilgilenenlere şimdiden teşekkürler