Arkadaşlar bugünden itibaren eski versiyonu açılmıyor yeni versiyonu yapıldı
bakın eski versiyonla girmek istediğmde altta bakın en iisi

YENİ VERSİYONU İÇİN TIKLA
Ayrıca bilgilendirme amaçlı olarak bide şu linke bakın http://pes4online.acsv.net/
Ama ben yükledim yeni versiyonu alttaki hatayı veriyo kafayı yicem 2 saattir açamadım.Yoksa daha yeni yapıldığından mı acaba böle? Ya da bizim mi bişey yapmamız lazım ? Arkadaşlar İngilizcesi ii olanlar bilgiledirme için verdiğim linke bakarlarsa sevinirim.
