Arkadaşlar geçenlerde d&r dan bu filmin dvd sini aldım, sinemada izleyememiş, büyük bi heyecanla da beklemiştim dvd si çıksın diye...gittim aldım....izledim alt yazılı falan babalar gibi.....birincisi fiilmi pek beğenmedim, sonu çok berbat olmuş....öyle etkileyici bi filmden sonra daha etkileyici bi son bekliyo insan....neyse, nasılsa bunun 2.dvd si var dedim kendi kendime, param boşa gitmedi....üstelik filmde kötü diil di be abi diye kendimi avuturken, 2. dvd yi taktım ve korkunç gerçekle yüzleştim......tüm menüler falan almancaydı....çok az bi kısmıysa ingilizceydi ve hiç bir şekilde türkçe altyazıdan eser yoktu....nedir ne değildir çok sinir olmuş durumdayım...yani 2 afallama birden geçirdim muhteşem bi dvd set beklerken..............
Ne yapabilirim sizce d&r bu tip durumlarda 2.dvd nin altyazısı yok desem falan geri verip başka filmle değiştirsem kabul eder mi? sizce ihtimal var mı...var derseniz gidip zorlicam valla 37 ytl çöpe gitmesin....