higi Arkadaslar bende bu takimlarlan oynamak istiyorum ama yapamiyorum hepsini indirdim ama kuramiyorum bana yardimci olursaniz cok sevinirim ben buraya daha yeni üye oldum
NayguleR TSL forumunda 4 büyükler patch hakkında sabit bi topic war orada sorsaydın yada araştırsaydın ;)
NayguleR Orjinal Mesajı Yazan: higi pardon ya napiyim daha ne nerde oldugunu bilmiyorum Oke önemli değil Birdakine daha dikkatli olursun :)
HaTcHeT Beni Oku Yeri Var Onu Dikkatlice Okuman Lazım.Ayriyetten WE Graphic Studio lazım.O da Dosyalar Bölümünde Mevcut.