**aLkAwEb**
SeKsi PsiKoPat
SuperBamm
:)
_RoNaLdiNhOo_
Tanırsınız herhalde
benimkide 'ooooo pepsi girsin sana hepsi'':D
frt
RoadMonster,wertax,RM RM RoadMonster in kısaltmasıdır.Yaratıcılığım saolsun
the_game
piskOnur yada Senderson
<>
N.W.A.
ali, aLka bazen de Sheva :)
eXitinG
ezquerro
barçalı forvet (yıkdız)
benim nick hayalet ve türevleri (hayalet_66 gibi)
çünkü çeşit çeşit anlamı var
maymuncuk :D
bazen de ultrAslan KAPALI ;)
bnmki deişio ama şimdi btrc=bitirici
Bazen MoRpHeUs bazen hamsi:D
|||SANTL€IN|||
ya da
***dEATh_bY_Mr.TurK***
Copyright ©2001 SoccerCenter.Net - E-mail: info@soccercenter.net
Özel Teşekkür: