gostik millet bi arkadas psx2 sını satıyor istanbuldan.. bi kac oyun verıo ama tek joystick.. fiyat olarak 400 cıvarı ıstıyor..ilgilenenler benle ırtıbata gecsın..
cekibico Orjinal Mesajı Yazan: uA-Batuhan Çİpli mi cekibico hayır, çipi 100 usd.. ama makine 0. bizim buralarda bi dükkanda satılıyor. 3 tane den fazla isteyen olursa daha da indirim ayarlanabilir.
satanic_soprano bendede var cıplı ıkı joystıklı memory cardlı dıreksıonlu palbusterlı 24 tanede oyun var bende 400 ıstıom...satarsın sen o fıyata