Orjinal Mesajı Yazan: tayfurcan
sizin kadar yemin ederim beleş bi memleket görmedim :D...daha doğrusu vali nebuya ondan sonra coçuklar niye başaralı olamıyo filan
ya tayfur abi niye çekemiyon ya bizi :D
Bırak rahat rahat tatilimizi yapalım ya Sen kazanmışsın Üniversiteyi bizden mutlu olman lazımken taş atıyosun bize ve Çok yaşamasını vaadettiğimiz Muammer Abiye! :applause: