mertos_15 selam arkadaşlar zoo tycoon oyununu begendim ve alacamda e hava şartları malüm o yüzden dışarı çıkamıyom acaba oyunu olan arkadaşlar bana oyunun bölüm dosyalarını veya hayvan dosyasını gönderebilirmii (foruma eklerseniz daha ii olur.) :type:
mazlumfirari bende var bu oyun hatta 2 tane ek paketi de var ama neyi nasıl istediğini pek çıkaramadım
mertos_15 ya çözdüm sorunumu:)oyunu aldımda 1sorunum var oyun takılıyo acaba ne yapabilirimm :icon_cry:
by_samet bnece çok güzel bi oyun şimdi Zoo Tycon 2 çıktı o müthiş bişiy 3 boyutlu oynama seçenegği bile var
Tearaway abi ben bu oyunun 1.cisini aldım cok beyendim 2si cıktı onu aldım ama 1 ile 2 nin arasında fark bulamadım hersey aynı hayvanlar bile