Arkadaşlar elinizi kolunuzu bağlayıp öylece beklemek daha mı iyi?
kimsenin tartışma çıkaracağını falan sanmıyorum,ayrıca gollerini yarışmada göremeyen bir arkadaş isterse yine isyan edebilir.bunun öncesi yada sonrası yok.
Bence gayet te resmi olur.Golü yayınlanmayan arkadaşta demekki bişekilde beğenilmedi deyip yeni bir tane yollar.Bunun için tartışma çıkaracak kişinin buralarda işi olmasın zaten.
Lütfen söylediklerimi dikkate alın.Zaten yarışmada bir çok şey bizlerin fikirlerin sonucunda deneye deneye oluştu.Bence bir deneyin.
saygılar........