mertos_15 selam arkadaşlar ben 5.2 updateyi yüklüyorum ama versiyon hala 5.0 olarak görünüyor acaba nedenn??
Carrusca_16 oyunun orjinal diildir we o yüzden 5.0.2 olarak calısmaz.. sebebini acıklıyamam forum kuralları gereyince....
Exvision Orjinal Mesajı Yazan: mertos_15 selam arkadaşlar ben 5.2 updateyi yüklüyorum ama versiyon hala 5.0 olarak görünüyor acaba nedenn?? Yüklerken herhangi bir hata veriyormu ?
Dabulu Orjinal Mesajı Yazan: Exvision Yüklerken herhangi bir hata veriyormu ? arkadaş sorun belli işte ark. crack yapmadığından 5.0 olarak gözüküyor oyunda forumda crack konuşmak yasak olduğundan söylemedim.
Carrusca_16 Orjinal Mesajı Yazan: hizlioglu arkadaş sorun belli işte ark. crack yapmadığından 5.0 olarak gözüküyor oyunda forumda crack konuşmak yasak olduğundan söylemedim. yaw iyiki sölemedin hee :D
Dabulu Orjinal Mesajı Yazan: Ribery yaw iyiki sölemedin hee :D başta söylemedim ama exvision sorunca hatayı:D:D:D o yüzden açıklamak zorunda kaldım:D