Beyler az önce oldu sevindim...şimdi yine gitti msn :mad:
evet ya inşallah düzelir
valla ya gıttı msn aman aman..
evet düzeldi dediler yine giremiyorum
yine düzeldi,oyun oynuyolar heralde :cokkomik:
emınmısın duzeldıgıne bende hala gırmıo..
Orjinal Mesajı Yazan: gostik emınmısın duzeldıgıne bende hala gırmıo..
Orjinal Mesajı Yazan: gostik
ewt düzeldi şu an
sonunda geldi msn icq yu tekrar silin:)
msnsiz harbiden olmuyor ya insallah bida olmaz böle
evet gene geldi ama az sonra gene gider:D
Evet şuan bende girebiliyorum msn e
her gece genelde bakım oluyo bildiğim kadarıyla
bugün şimdilik sorun yok.
Copyright ©2001 SoccerCenter.Net - E-mail: info@soccercenter.net
Özel Teşekkür: