NetSky arkadaşım turkcell messengerdan sadece 7610 6600 5140 yada 6230 sahipleri yararlanabilir. bende de sx1 var zaten agile kullanıyorum. daha sonra sx1 için sürümüde çıkacakmış turkcell messenger ın!