erelfb beyler msn de şu dakikalar problem var bazen girdiğim www.e-messenger.net sitesinde belirtilmiş...
götveren saol ii yaptın da bi konu wardi sanirim msn gitti die oraya acikalamyı yazsaydın daha iii olurdu...
erelfb oraya yazıcaktım ama dikkat çeksin diye yeni konu açtım.. oraya yazarsak bazıları görmeyebilir..
Dabulu Orjinal Mesajı Yazan: tifosie walla saatlerdir bekliyorum açılsın diye tamda önemli bi işim yarıda kaldı :) kız işimi:D:D
LeMonde anasını sattımın kızla konuşcam konuşamıyom yaa yarın bide tatil bitiyo hay anasını sattım ya bende diom ne bu icqda kalabalıklık:)