ufuk_abay beyler oyun counter-strike : source ben oyunu yükledim ama hata veriyo ben sadece oyunu açıp botlarla oynamak istiyorum bunun için gereken dosya(lar) nelerdir ve linkini verirmisiniz acilen lazımdır
Geyiq Team benim bildiğim eğer cs 1.5 se masaüstündeki pod bot u sağ tıkla kes de sonra c-sierra-half life in içine yapıştır....bi de keşke oyunun adınıda yazsaydın :lol: