:type: ben fraps ı kullanıyordum.bir kaç kullanımdan sonra oyuna giriyorum fakat,mac girişte oyundan atıyor.diğer program GameCam ı de kurdum fakat o acılmıyor bile..bu konu hakkında bi yardım ederseniz memnun olurım..başka program varsa o da olabilir..gol ve resim kayıt eden.. :kavga: