SoniC http://www.anc.ed.ac.uk/~amos/funpics/rotsnake.png şurdaki resimler oynuyomu arkadaşlar :gurup: http://www.michaelbach.de/ot/index.html Şurdada güzel illizyonlar var :scn_onay:
götveren Orjinal Mesajı Yazan: BigCat http://www.anc.ed.ac.uk/~amos/funpics/rotsnake.png şurdaki resimler oynuyomu arkadaşlar :gurup: http://www.michaelbach.de/ot/index.html Şurdada güzel illizyonlar var :scn_onay: 1. resimdekinin ozelliği baktığının durmasi(yada ole gozukmesi)...eskidende vardi bu... :scn_onay:
NORTON BEN TEK GÖZLE BI BAKTIM FAALIYET YOK CIFTLE BAKINCA CALISIYOR ABI BAKISLA CALISAN MOTOR ICAT EDILSE KESKE...
SoniC Orjinal Mesajı Yazan: tayfurcan bakarsan oynamıyo bakmazsan oynuyo ama güzel okan hehe..okan nerden çıktı :D berkan adım,tayfurcan..
asheus1985 Olm o Uçurummu ağaç mı ne o donup donup duruyo ha bu arada bakarsan bakmazsan deyil olm onlar zaman ayarlı animasyon birkaç saniyede değişip düzeliyorlar TAYFURCAN BU ARADA BEN DE FENERLİYİM
NORTON Orjinal Mesajı Yazan: asheus1985 Olm o Uçurummu ağaç mı ne o donup donup duruyo ha bu arada bakarsan bakmazsan deyil olm onlar zaman ayarlı animasyon birkaç saniyede değişip düzeliyorlar TAYFURCAN BU ARADA BEN DE FENERLİYİM BUNU BI KAGITA BASIP DENESEK YINEDE DÖNERMI:..
Dabulu Orjinal Mesajı Yazan: NORTON BUNU BI KAGITA BASIP DENESEK YINEDE DÖNERMI:.. valla denemek lazım döner mi dönmez mi görürüz