Benim sorunum şu oyunu açıyorm oynuyorum fakat herzaman save ettiğimde geçersiz işlem yürüttü kapatılacaktır die mesaj çıkıyo ve save edemeden kapatılıyor.Lütfen yardım edei oyunu 10 defa sildim kurdum sorun geçmedi...işletim sistemim win98se bu arada oyunun başında bu problem yoktu sonradan olmaya başladı...YArdım pls... :mad: