emreozturk arkadaşlar ben load game yapıyorum ve karşima kayıtlı oyun yüklenemez çikiyor ve oyun açılmıyor bunun neden olduğunu söyleyebilirmisiniz
Pierre Van Hooijdonk evet 1-2 kere daa acilmisti bu konu onlardan hatirladiim yeni oyun bana hiç olmadi nedn olyoki?
Pentagram_15 bunu çözümü yok arkadaşlar tekçözüm yeni youna başlamak ve save ederken daha dikkatli olup iki ayrı save oluşturmak
tramp_1905 bende de olmustu bu ama ben iki kere ard arda aynı yere kaydetmıyorum. Her oyun icin iki save oluyo her seferınde bir digerine yukluyorum. Boylece bu sorun olmamıstı bana 1 ay oncesınden baslamıstım ama sen yedeklemedıysen yenı baslıcan
Intimate_and_Freedom evet beyler her oyunda uc save oluyo diye biliyorum ben ben mesela benim save ege ama orda nedense boyle yaziyo. ege egev1 egev2 egev1 i acinca bi onceden saveledigimi aciyo.
wasichu wallahi cok igrenc bir durum iki kez basıma geldi dünyam yıkıldı oturup aglayasım geldi desem yeridir... özellikle ikincisinde şamp. ligi yarı finaline yükseldigimde sakata gelmeyim diye kayıt alayım dedim kayıt bitierken kilitlenmişti ve malum son kayıt dosyası acılmaz... >:(
Shevchenko Orjinal Mesajı Yazan: AtillA eski save dosyalarını sil en son save dosyası kalsın :D :D evet bu olay benimde başıma gelmişti bende yeni oyuna başlamıştım tam 7 ay 10 gün helel be arkadaşım sana