cracks Orjinal Mesajı Yazan: @lex lan hamit senin adın hamit değil mi? açıklamayı yapmıştım ama yine yapişm.ben upload sitesi bulamadım.gmaile upload etim.gmaildede benim isim hakan taş die kayıtlı.yöneticilerde hakan taş die gitti.ama ben msja yazmayı unuttum bu golğün sahibi cracks die.2. bir msjda gönderdim.o hakan taş adlı kişi benim (cracks)yanlış anlamayın flan die.onlarda msjı açmamışlar.sora dedim onlara böle böle...onlarda tamam dedi.bak ilk msjın en alt kısmına bbak ne yazıo
Volcanox Orjinal Mesajı Yazan: tramp_1905 herkes orta sahadan atmış walla bu da rabona gibi moda oldu heralde. :D:D:D Benim enteresan gollerim var ama genelde ps'de oynadığım için pc'ye aktaramıyorum ama bir tane telefon ile çekilmiş var çalımlı falan bir gol..(tabi kalite berbat :scn_olma: http://rapidshare.de/files-en/555871/Rooney.avi.html
Original muzik iyi degil. 9. gol benim cok hosuma gitti cogu goller basit. neyse daha yeniyiz bu durumlarda ilerde daha iyi olacak...
HaLuK Orjinal Mesajı Yazan: CaglarS volcanox.. hoşuma gitti.. +1 peste ATlLaSl zor gollerden birini atmIs arkadas. Video ve müzik çok basarILI.Tebrik eder basarILaRIN devamInI dilerim.
NecromanceR Müzik süper, yabancı kanallarda hep bu tür üzerine futbol ziyafeti çektiriyorlar 5dk lık kliplerle. Ayrıca fosmanb nin golü çok güzel
FosmanB :type: Orjinal Mesajı Yazan: NecromanceR Müzik süper, yabancı kanallarda hep bu tür üzerine futbol ziyafeti çektiriyorlar 5dk lık kliplerle. Ayrıca fosmanb nin golü çok güzel yorumun icin tesekkürler
cracks Orjinal Mesajı Yazan: dobra dobra cracks 2. defa kazanıyor inşallah... Orjinal Mesajı Yazan: arm@n yaw beyler ii guzelde bu fraps programını nası kullanıosnz.. sana gamecami tavfiye ederim.hem boyutu küçük yapıo.hem üstte reklam yapmıo...falan filan
Hami(10) frapsin fulü reklam olmasın sitemde var isteyen indirsin yarışmada da üstte www.fraps.com gözüktü zaten böyle önemli bir yarışmada yakışmadı bu hiç:)
cracks Orjinal Mesajı Yazan: Hami(10) frapsin fulü reklam olmasın sitemde var isteyen indirsin yarışmada da üstte www.fraps.com gözüktü zaten böyle önemli bir yarışmada yakışmadı bu hiç:) site ne...(members.lycos.co.uk/hami10)muydu
Felipe²°°³ Sarki ve Yazi tasarimi hic hosuma gitmedi daha güzelleri vardi .. bundan öncekiler daha hosuma gitrmisdi gollere gelince eh iste
Exvision **3.Yarışmamızın galibi hakan taş arkadaşımız oldu . Arkadaşımızı kutluyoruz . . .** **Bir dahaki yarışma SALI günü başlayacak gollerinizi bekliyoruz . . .**