Elensar77 ulan gecen sene bu muammer biz okuldayken mahsur kaldıımızda bile tatil yapmamıstı ulan bizim donemin bitmesini bekliodu bu adam alla alla :D sanslısınız bu hafta tatil olurh hgala yaıo burda
hasan_ayvaci ya yuh yani oha yani biz burda eşşek gibi 2 gündür gidiyoruz ve yarında gidecez, siz ense yapın orda.. walla bravo.. ha geldi ha gelecek derken buyrun size kar!
blueeda valla felsefeden ve coğrafyadan yırttık allaha şükür :) milletin 2. dönem yazılıları başlıcak biz hala tatildeyiz : )
tayfurcan Orjinal Mesajı Yazan: tifosie bu tatil ilaç gibi geldi bana :) ulan 1 aydır tatil yapıyonuz bu tatil ilaç gibi geldi diyonuz üniversiteye başlayında görürüm ben sizin kar tatillerinizi :D
LeMonde ya şu ist de azcık kar atıştırsın hemen tatil...burda gene şu an istanbulun tatil olduğu karda gittim ilkl derste kaloriferin yanmadığı bir yere matematik yazılısı oldum..
Geyiq Team inşallah yarın pc nin başına geçip scn yi açtığımda "Flaş Flaş Perşembe Günü Okullar Tatil" adlı bir başlık görürüm gerçekten çok ii olur :)
*{Bå®ô$_1905}* Orjinal Mesajı Yazan: nikeman_1905 inşallah yarın pc nin başına geçip scn yi açtığımda "Flaş Flaş Perşembe Günü Okullar Tatil" adlı bir başlık görürüm gerçekten çok ii olur :) Smdilik bu imkansiz , bnce hiççç hayal kurma... :)