sen ne sacmaliyorsun ya???
ne trojanasi ne sayikliyorsun??? bende Norton antivirus ve fireball 2005 var.
bende niye olmuyor. gayet bir normal oyun sitesi.
ben bu forum dan cok memnum oldugum icin sizinle paylastim..
pes le alakasi yok biliyorum ama. eglenceli birsey.
yemin ederim ki trojana falan alakasi yok.
arkadas FIFA oynaya oynaya kafayi bozmus bira PES oyna kendine gelirsin.