Arkadaşlar ben bu kadar nokia nun sevilmesinin nedeninin alnlamış diilim motorola ve samsung tan harika telefonlar çıkmasına rağmen nokia lar çok tutuluyor ben kendim motorola mpx200 sahibiyim ve eski nokialarımdan çok daha kulllanışlu .nokia hastaları..söyleyin bakalım nokialarınızı bu kadar sevmenizsin nedenini:)